مفاهیم کنترل ، مدیریت پرو‍ژه و راهکار مدیریت پرو‍ژه سازمانی (EPM)
 
آخرین مطالب
 
صفحات

نرم‌افزار Primavera Project Planner for the Enterprise که به اختصار P3e نامیده می‌شود با امکان استفاده برای چندین کاربر و پروژه‌های چندگانه (Multiproject) اطلاعات مختلف مربوط به زمان، ‌هزینه ومنابع پروژه‌ها را در سطوح مختلف سازمان و امکان تحلیل و بررسی آنها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نرم افزار مناسب سازمانهایی است که با مدیریت پروژه‌های مختلف و امکان تعریف کاربران متعدد (با دسترسی‌های تعریف‌شده) در یک بخش یا کل سازمان سر وکار دارند.

این برنامه ساختار پروژه‌ای سازمان (EPS )متشکل از تعداد نامحدود پروژه ،‌فعالیت ،‌ برنامه مبنا ،‌منابع ،‌ساختار شکست کار (WBS) ، ساختار شکست سازمانی (OBS) ،‌کدهای مختلف و روش مسیر بحرانی برای زمانبندی و تسطیح منابع را پشتیبانی می‌کند.

این نرم‌افزار همچنین امکاناتی برای مدیریت متمرکز منابع مهیا می‌سازد که شامل قابلیت تائید تایم شیت منابع و امکان ارتباط با منابع پروژه از طریق برنامه جانبی Primavera Timesheet می‌باشد. همچنین مدیریت ریسک ،‌وقایع (Issue) پروژه و مدیریت آستانه‌ها (Thresholds) را در خود دارد. از دیگر قابلیتهای این نرم‌افزار می‌توان به ویژگی پیگیری (Tracking) اشاره کرد که کاربران را قادر می‌سازد اطلاعات زمان ،‌هزینه و ارزش کسب‌شده (Earned Value) در سطوح مختلف سازمان خلاصه سازی نمایند.

 

دانلود




:: برچسب‌ها: پریماورا اینترپرایز
ن : علی شهبا
ت : جمعه ۱۳۸٧/٩/۸
نظرات ()