مفاهیم کنترل ، مدیریت پرو‍ژه و راهکار مدیریت پرو‍ژه سازمانی (EPM)
 
آخرین مطالب
 
صفحات

کتابخانه اسناد ( Document Library) در شرپوینت به عنوان محلی برای نگهداری و ثبت مستندات پروژه یا سازمان می‌باشد. یکی از امکانات موجود در کتابخانه‌های اسناد امکان ایجاد پوشه‌ ( Folder) جهت نظم ‌بخشیدن به مستندات می‌باشد و به راحتی می‌توان مستندات را در آن ذخیره کرد.

به دلیل حجم بالای برخی از مستندات و عدم امکان بارگذاری مستقیم آنها در شرپوینت از لیست‌ (List) به عنوان محل ذخیره‌سازی رکورد سند مورد نظر استفاده می شود. در این روش اسناد در محلی در شبکه ذخیره شده و لینک آنها در شرپوینت به همراه اطلاعات تکمیلی ثبت می‌شود.

یکی از نیازهای اصلی کاربران استفاده از پوشه‌ها در لیست‌ها همانند آنچه در کتابخانه اسناد استفاده می‌شود می باشد اما به صورت پیش‌فرض چنین امکانی در لیست وجود ندارد ولی می‌توان در تنظیمات پیشرفته لیست این امکان را در اختیار کاربران قرار داد.

برای آشنایی با نحوه انجام این کار مراحل ذیل را انجام دهید:

نکته : برای فعال‌سازی ایجاد پوشه در لیست باید دسترسی مدیر سایت یا فردی که قادر به انجام تنظیمات لازم در لیست است داشته باشید.

1. از منوی Settings بر روی List Settings کلیک کنید.



2. در بخش General Settings بر روی Advanced Settings کلیک کنید.

3. در قسمت Folders چک باکس Yes را فعال کنید.

نتیجه این تنظیم به صورت ذیل می‌باشد:

 

کلمات کلیدی : شرپوینت 2007 ، شیرپوینت 2007 ، پرتال پروژه ، راهکار مدیریت پروژه سازمانی ،‌ EPM 2007 ، Enterprise Project Management 2007 ، SharePoint 2007 




:: برچسب‌ها: شرپوینت 2007, sharepoint 2007, epm 2007, مدیریت پروژه سازمانی
ن : علی شهبا
ت : جمعه ۱۳٩۱/۱٠/٢٩
نظرات ()